loadingimg

Wczytuję dane...

Logowanie za pomocą kont zewnętrznych:

  • Szukaj
szt. na kwotę 0.00 PLN
Wyjątkowy wieszak Authentics Wardrope niebiesko-biały 8085695
Cena:319,00 PLN
396,00 PLN
Wysyłka gratis!
WMF - Zestaw do sałatek: miska+sztućce, szary
Cena:229,00 PLN
239,00 PLN
Koszt wysyłki od: 25.00 PLN
WMF - Zestaw do ciasta 13 el., Nuova
Cena:159,00 PLN
159,99 PLN
Koszt wysyłki od: 25.00 PLN
WMF - Zestaw dla dzieci 6 el., Safari
Cena:179,00 PLN
179,99 PLN
Koszt wysyłki od: 25.00 PLN
WMF - Miska kuchenna 24 cm, Gourmet
Cena:189,00 PLN
215,00 PLN
Koszt wysyłki od: 25.00 PLN
WMF - Zestaw dla dzieci 6 el., Jungle
Cena:224,00 PLN
Koszt wysyłki od: 25.00 PLN
WMF - Spieniacz do mleka ze szklankami,Coffee Time
Cena:219,00 PLN
Koszt wysyłki od: 25.00 PLN
Garnek do makaronu 8,5l. 24 cm Nero
Cena:730,89 PLN
899,00 PLN
Wysyłka gratis!
Zestaw 4 cz. Passion Black z rondlem
Cena:1399,00 PLN
2299,00 PLN
Wysyłka gratis!
Owalna brytfanna Nature Green
Cena:682,11 PLN
839,00 PLN
Wysyłka gratis!
Producenci
Wyświetl produkty wybranego producenta:
Newsletter
Zapisz się do newslettera:
Kontakt

Dział Obsługi Klienta jest czynny

od poniedziałku do piątku

od 9:00 do 19:00

sobota od 10:00 do 16:00

Adres

ul. Grzegorzka 19

43-200 Pszczyna

Województwo śląskie

tel: +48 725-801-808

email: bok@stylmania.pl

NIP: 6340258261

Regulamin

Sklep internetowy www.Stylmania.pl troszczy się o prawa konsumenta. W przypadku ewentualnej niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z postanowieniami Ustawy o Prawach Konsumenta, pierwszeństwo mają przepisy Ustawy o prawach Konsumenta i należy je stosować, mając na uwadze naczelne dobro Konsumenta.

Wstęp


Sklep internetowy www.Stylmania.pl prowadzony jest przez Gabrielę Skrzypiec działającą pod firmą Fortele Gabriela Skrzypiec, NIP 634-025-82-61, Regon 003462570, z siedzibą na ulicy Grzegorzka 19, 43-200 Pszczyna, adres do doręczeń ulica Nasielska 36/38 m.9 04-336 Warszawa, poczta elektroniczna: bok@stylmania.pl prowadzacą działalnośc gospodarczą wpisaną do CEIDG prowadzoną przez właściwego ministra gospodarki Rzeczpospolitej Polskiej.

Administratorką danych osobowych, których podanie jest dobrowolne, przetwarzanych w zwiazku  z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu jest właścicielka sklepu. Wraz z akceptacją Regulaminu Klient wyraża zgodę, na przetwarzanie jego danych osobowych zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.), co jest  niezbędne dla procesu realizacji usługi oraz celów marketingowych. Jednocześnie Klientowi przysługuje prawo wglądu i poprawiania swoich danych osobowych.

§1 Definicje

1. Formularz rejestracji - formularz  w Sklepie internetowym,  który umożliwia Klientowi utworzenie Konta

2.  Formularz zamówienia- Usługa elektroniczna, interaktywny formularz, który umożliwia Klientowi złożenie zamówienia, poprzez dodanie Produktów do elektronicznego koszyka, określenie warunków Umowy sprzedaży wraz ze sposobem płatności i dostawy.

3. Klient- osoba fizyczna, ktorej zdolność do czynności prawnych nie jest ograniczona, osoba prawna, jednostaka organizacyjnanie posiadająca osobowości prawnej, ktorej ustawa przyznaje zdolnośc prawną- która zawarła lub zamierza zawrzeć umowę sprzedaży ze Sprzedawczynią.

4. Konto- Usługa elektroniczna oznaczona indywidualną nazwą tj. loginem, zabezpieczona hasłem dostępu podanym przez Usługobiorcę, polegajaca na gromadzeniu danych osobowych, podanych dobrowolnie przez Usługobiorcę w systemie elktronicznym i informacje o złożonych przez niego zamówieniach w sklepie internetowym.

5. Produkt, Towar - rzecz ruchoma, która jest przedmiotem sprzedaży w Sklepie internetowym.

6. Regulamin - niniejszy regulamin Sklepu internetowego.

7. Sklep internetowy- sklep internetowy Sprzedawczyni, adres www. Stylmania.pl

8. Sprzedawczyni, Usługodawczyni- Gabriela Skrzypiec działającą pod firmą Fortele, NIP 634-025-82-61, Regon 003462570,  z siedzibą na ulicy Grzegorzka 19, 43-200 Pszczyna, adres do doręczeń ulica Nasielska 36/38 m.9 04-336 Warszawa, poczta elektroniczna: bok@stylmania.pl prowadzacą działalność gospodarczą wpisaną do CEIDG prowadzoną przez właściwego ministra gospodarki Rzeczpospolitej Polskiej.

9. Umowa sprzedaży - zawierana na odległość umowa sprzedaży Produktu, zawarta lub zawierana pomiędzy Klientem a Srzedawczynią za pośrednictwem Sklepu internetowego.

10. Usługa elektroniczna - usługa dostarczona drogą elektroniczną przez Usługodawczyni na rzecz Usługobiorcę za pomocą Sklepu internetowego.

11. Usługobiorca osoba fizyczna, ktorej zdolność do czynności prawnych nie jest ograniczona, osoba prawna, jednostaka organizacyjnanie posiadająca osobowości prawnej, ktorej ustawa przyznaje zdolnośc prawną - korzystająca lub zamierzajaca skorzystać z Usługi elektronicznej.

12. Zamówienie- oświadczenie woli Klienta złożone za pośrednictwem Formularza zamówienia, którego celem jest zawarcie Umowy sprzedaży Produktu.

13. Dzień roboczy - jeden dzień od poniedziałku do piątku, wyłączając dni ustawowo wolne od pracy.

14. Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta ( Dz.U. 2014 poz. 827 ze zm.)

15. Kodeks cywilny – ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964r. (Dz.U. 1964 nr 16, poz.93 ze zm.)

§2 Postanowienia ogólne

1. Sprzedawczyni zobowiazuje się do świadczenia usług na rzecz Klienta w zakresie i na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie.

2. Klient zobowiązuje się do korzystania ze Sklepu internetowego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i zasadami współżycia społecznego, stpsując się do zasad niniejszego Regulaminu.

3. Klient wyraża zgodę na gromadzenie, przechowywanie i przetwarzanie przez Sprzedawczynię danych osobowych w celu realizacji Usługi. Dane osobowe przetwarzane są w celach, w zakresie i w oparciu o zasady wskazane w poityce prywatności  opublikowanej na stronach Sklepu internetowego. Podanie danych  osobowych jest dobrowolne. Każda osoba, ktorej dane osobowe przetwarza Usługodawca ma prawo do wgladu w ich treśc oraz prawo do ich aktualizacji i poprawiania.

4. Towary dostępne w Sklepie internetowym są nowe, wolne od wad fizycznych oraz prawnych. Towary zostały wprowadzone na polski rynek legalnie. Informacje o Towarze zamieszczone na stronie Sklepu internetowego są zaproszeniem do zawarcia umowy w rozumieniu art.71 Kodeksu cywilnego.

5. Towar objety gwarancją producenta dostarczany jest wraz z Karta gwarancyjną, określającą zasady, okres uprawnień i tryb ich realizacji. Gwarncja nie ogranicza ani nie wyłacza możliwosci korzystania z uprawnień wynikających z tytułu rekojmi za wady towaru.

6. Sprzedawczyni realizuje zamówienia na terenie Polski i Europy.

7. Ceny towarów znajdujących się w Sklepie internetowym są cenami brutto i podane są w polskich złotych (PLN). Ceny nie uwzględniają kosztów wysyłki. Koszty wysyłki są doliczane jako osobna pozycja w koszyku. Informacja o cenie wysyłki podawana jest przed zawarciem Umowy sprzedaży. Produkty prezentowane na stronie sklepu, nie stanowią oferty handlowej w myśl Kodeksu cywilnego.

 8. Sprzedawczyni nie ponosi odpowiedzialności za wprowadzenie przez Klienta błędnych danych , w szczególności w formularzach dostępnych na stronie  Sklepu internetowego jak też  działanie Klienta utrudniajace lub uniemożliwiającę świadczenie i realizację usług przez Sprzedawczynię.

9.Sprzedawczyni zastrzega sobie prawo do zawieszenia lub zakończenia świadczenia poszczególnych funkcjonalności Sklepu internetowego z uwagi na konieczność konserwacji, przeglądu lub rozbudowy bazy technicznej bądź oprogramowania. Zawieszenie bądź zakończenie świadczeń poszczególnych funkcjonalności Sklepu internetowego nie może naruszać praw Klienta.

§3 Umowa sprzedaży



1. Aby zawrzeć Umowę sprzedaży, Klient wybiera Towar dostepny w Sklepie internetowym, określa jego ilość i cechy, dodaje go do koszyka elektronicznego, wypełnia Formularz zamówienia podając dane niezbedne do realizacji Zamówienia przez Sprzedawczynię. Aby zamówienie złożone za pośrednictwem Sklepu internetowego zostało zrealizowane prawidłowe, niezbędne jest właściwe wypełnienie Formularza zamówienia oraz podanie danych niezbędnych do dokonania przesyłki zamówionego Towaru.
Zamówienia za pośrednictwem sklepu można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok. 

2. Sprzedaczyni umożliwia również złożenia zamówienia drogą elektroniczną na adres bok@stylmania.pl oraz telefonicznie, dzwoniąc na numer 725-801-808

3. Po otrzymaniu Zamówienia, Sprzedawczyni potwierdza jego przyjęcie Klientowi, wysyłając wiadomość na adres elektroniczny podany przez Klienta. Z chwilą otrzymania wiadomości przez Klienta, dochodzi do zawarcia Umowy sprzedaży. 

5. Wiadomość potwierdzająca Zamówienie zawiera warunki Umowy sprzedaży, ilość i rodzaj zamówionego Towaru, całkowitą cene do zapłaty wraz z kosztami dostawy oraz rabatami jeśli takie zostały przyznane. 

6. Dokonanie transakcji zakupu jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych Klienta, na potrzeby realizacji transakcji oraz akceptacją polityki prywatności i ochrony danych osobowych opublikowanej na stronie polityka prywatności. 



§4 Czas realizacji zamówienia i dostawy



1. Zamówienia realizowane są  według kolejności ich wpłynięcia. 

2. Czas rozpoczęcia realizacji zamówienia pokrywa się z momentem:

  • wpływu wpłaty na rachunek bankowy  Sprzedawczyni podany w potwierdzeniu zamówienia w przypadku płatność przelewem online lub tradycyjnym,
  • zamówienie opłacone za pomocą systemu Przelewy24.pl uznaje się za potwierdzone i przyjęte do realizacji w chwili pozytywnej autoryzacji płatności.

3. Czas realizacji Zamówienia wynosi 2 do 5 dni. Składowe to czas kompletowania Towaru, pakowanie i czas dostawy zależny od sposobu doręczenia.

4. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem w magazynie, u dostawców sklepu internetowego lub z innych przyczyn uniemożliwiających realizację zamówienia w czasie przewidzianym w tym zamówieniu (np. opóźnienie dostaw przez dostawców), Klient jest informowany o stanie Zamówienia i podejmuje decyzję o sposobie jego realizacji. Klient ma następujące możliwości:

  • częściowa realizacja Zamówienia - wybór przez Klienta tej możliwości powoduje zrealizowanie zamówienia dotyczącego wyłącznie dostępnych towarów, Sklep zostaje zwolniony z obowiązku realizacji zamówienia na towary niedostępne,
  • częściowa realizacja Zamówienia w różnych terminach dostawy -  wybór przez Klienta tej możliwości powoduje zrealizowanie Zamówienia dotyczącego wyłącznie dostępnych towarów, Sklep  internetowy zostaje zobowiązany do zrealizowania Zamówienia na Towary niedostępne w terminie uzgodnionym z Klientem,
  • wysyłka Zamówienia w późniejszym terminie - wybór przez Klienta tej możliwości powoduje zrealizowanie zamówienia w pełni kompletnego lecz w terminie późniejszym od deklarowanego, 
  • anulowanie całości Zamówienia - wybór przez Klienta tej możliwości powoduje zwolnienie Sklepu z obowiązku realizacji zamówienia.

Jeśli Klient dokonał zapłaty za Towar - Sklep  internetowy niezwłocznie, nie później niż w terminie 3 dni roboczych od dnia anulowania całości lub części Zamówienia przez Klienta zwróci całą otrzymaną od niego sumę pieniężną.

6. Przesyłka wysyłana jest pod adres wskazany w Formularzu zamówienia. Sklep poinformuje Klienta niezwłocznie o nieprawidłowo wypełnionym Formularzu zamówienia, który uniemożliwia dokonanie wysyłki lub może ją opóźnić. 

7. Koszty przesyłki pokrywa Klient. Wysokość opłat uzależniona jest od rodzaju transportu oraz sposobu płatności. wybranego przez Klienta w procesie Zamowienia. 

8. Dostawa Towaru realizowana jest za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL.

§5 Płatności

1. Sprzedawczyni umożliwia płatność :

a) przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedawczyni w PeKaO S.A. o  numerze 58124010241111000002571818

b) przelewem online za pośrednictwem serwisu Przelewy24.pl- zgodnie  z zasadmi określonymi przez  serwis Przelewy24.pl

c) płatność gotowką przy odbiorze Towaru od kuriera, przesyłka za pobraniem.

2. Jeśli Klient wybrał płatność przelewem tradycyjnym lub online, zobowiązany jest do zapłaty w ciągu 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy zakupu. W przypadku barku płatności w określonym terminie Umowa sprzedaży ulega rozwiązaniu.

3. Zamówienie opłacone za pomocą przelewu na rachunek bankowy Sprzedawczyni uznaje się za przyjęte do realizacji w chwili zaksięgowania środków na koncie Sprzedawczyni

4. Zamówienie opłacone za pomocą systemu Przelewy24.pl uznaje się za potwierdzone i przyjęte do realizacji w chwili pozytywnej autoryzacji płatności.

5. Zamówienie w opcji za pobraniem  przy odbiorze Towaru  przekazane  jest do realizacji natychmiast po zarezerwowaniu odpowiednich produktów  w magazynie.

6. Każda transakcja potwierdzana jest dowodem sprzedaży lub fakturą Vat przesyłanych mailem w chwili potwierdzenia dostępnościTowaru.

§6 Odstąpienie od Umowy sprzedaży

1. Klientowi przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy sprzedaży zawartej na odległość w terminie 14 dni kalendarzowych od momentu odbioru Towaru przez Klienta lub osobę trzecia wskazaną przez Klienta inną niż kurier, bez podawania przyczyny.

2. W celu odstąpienia od Umowy sprzedaży, Klient w ciagu 14 dni od otrzymania Towaru, sklada oświadczenie na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu. Klient przesyła  formularz oświadczenia droga elektroniczną na adres bok@stylmania.pl lub na adres do doreczeń - Fortele Gabriela Skrzypiec, Nasielska 36/38 m.9, 04-336 Warszawa

3. Sprzedawczyni niezwłocznie, w terminie nie dłuższym jak 14 dni kalendarzowych od nia otrzymania oświadczenia o odstapieniu od Umowy sprzedaży i po otrzymaniu zwrotu Towaru od Klienta na adres do doręczeń Fortele Gabriela Skrzypiec, Nasielska 36/38 m.9, 04-336 Warszawa, zwróci Klientowi wszystkie płatności dokonane przez Klienta w procesie składania Zamówienia.

4. Sprzedawczyni dokonuje zwrotu płatności przy uzyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego Klient użył, chyba, że Klient wyraźnie zgodzi się na inny sposób zwrotu płatnosci, który nie wiaże się dla niego z żadnymi kosztami.

5. Klient ponosi bezposrednie koszty zwrotu Towaru.

6. Towar powinien być należycie zapakowany i zabezpieczony w trakcie przesyłki.

7.  W razie odstapienia od Umowy sprzedazy Kient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposob wykraczajacy poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.

8. Prawo do odstapinia od umowy nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umów określonych w art.38 ustawy z dnia30 maja 2014r o prawach konsumenta.

§6 Odstąpienie od umowy świadczenia usług drogą elektroniczną

oraz postępowanie reklamacyjne

1. Klientowi przysługuje prawo do odstapinia od umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.

2. Odstapienie od umowy następuje przez złożenie Sprzedawczyni,  oświadczenia na formularzu stanowiącym załacznik nr 1 do niniejszego Regulaminu, drogą elektroniczną na adres bok@stylmania.pl lub w formie pisemnej droga pocztową na adres do doręczeń Sprzedawczyni- Fortele, Gabriela Skrzypiec, ul.Nasielska 36/38 m.9, 04-336 Warszawa.

 3. W przypadku umów o świadczenie usług drogą elektroniczną o charakterze ciągłym i bezterminowym (np. w przypadku umowy umożliwiającej rejestrację i prowadzenie konta Klienta) Klientowi przysługuje prawo do wypowiedzenia umowy. Klient może rozwiązać umowę za wypowiedzeniem ze skutkiem natychmiastowym i bez podawania przyczyny  wysyłając oświadczenie na formularzu stanowiącym załacznik nr 1 do niniejszego Regulaminu.

4. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wypowiedzenie umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną o charakterze ciągłym i bezterminowym  z zachowaniem 7 dniowego terminu wypowiedzenia w przypadku naruszenia przez Klienta postanowień nieniejszego Regulaminu.

5. W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania przez Sprzedawcę usług świadczonych za pomocą Sklepu internetowego, Klient jest uprawniony do złożenia reklamacji drogą elektroniczną na adres bok@stylmania.pl 

 6. Prawidłowo złożona reklamacja  zawiera oznaczenie Klienta (imię i nazwisko lub nazwa firmy, adres zamieszkania lub adres siedziby firmy oraz adres poczty elektronicznej), przedmiot reklamacji, okresu czasu, którego dotyczy reklamacja oraz okoliczności reklamacji. Reklamacja powinna być złożona w terminie 12 miesięcy od dnia, w którym usługa nie została wykonana lub została wykonana nienależycie.

7. Sprzedawczyni rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia  jej otrzymania.

8.W przypadku przekroczenia terminu 12 miesięcy  reklamacja nie będzie rozpatrywana. O przyczynie nierozpatrzenia reklamacji Sprzedawca niezwłocznie powiadomi Klienta.

§  8 Polityka prywatności oraz ochrona danych osobowych

Wraz z akceptacją regulaminu Klient wyraża zgodę, aby Sprzedawczyni przetwarzała jego dane osobowe zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.), niezbędne dla procesu realizacji usługi. Jednocześnie Klientowi przysługuje prawo wglądu i poprawiania swoich danych osobowych.


§ 9 Postanowienia końcowe

1. Wszystkie treści zamieszczone na stronie Sklepu internetowego www.stylmania.pl (wliczając w to grafikę, teksty, układ stron i logotypy) korzystają z ochrony przewidzianej dla praw autorskich i są wyłączną własnością Sprzedawcy. Wykorzystywanie tych treści bez pisemnej zgody Sprzedawcy skutkuje odpowiedzialnością cywilną oraz karną

2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego, Ustawy z dnia 02.03.2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.

3. W stosunku do konsumentów spory wynikające w związku ze stosowaniem niniejszego Regulaminu i z wykonywaniem zawartych umów, będą rozpatrywane przez Sąd właściwy według przepisów o właściwości rzeczowej i miejscowej zgodnie z ustawą z dnia 17.11.1964r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz.U. Nr 43, poz. 296 z późn. zm.)

4.Właścicielka Sklepu internetowego zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian do niniejszego Regulaminu z zastrzeżeniem, iż zmiany w stosunku do Klientow nie będą miały zastosowania do usług będących w trakcie wykonywania i będą obowiązywały po 30 dniach od poinformowania Klienta droga elektorniczną. 

 5. Klient  ma prawo do skorzystania z pozasądowych metod rozstrzygania sporów i dochodzenia roszczeń w drodze mediacji lub sądu polubownego. Niezależnie od tego Klient może zwrócić się o pomoc do miejskiego (powiatowego) rzecznika konsumentów. Informacje można uzyskać na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem www.uokik.gov.pl.

6.Spory powstałe w wyniku świadczenia usług na podstawie niniejszego Regulaminu zostaną poddane pod rozstrzygnięcie sądowi powszechnemu według wyboru Klienta zgodnie z właściwymi przepisami prawa polskiego.

7. Załączniki  do niniejszego Regulaminu stanowi jego integralna część.

8. Data opublikowania regulaminu 30.09.2017r.  

Załącznik nr 1 – wzór odstąpienia od umowy

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY 

Adresat:

Fortele Gabriela Skrzypiec

Nasielska 36/38 m.9

04-336 Warszawa

Adres e-mail: bok@stylmania.pl

Niniejszym informuję  o moim odstąpieniu od:

*umowy sprzedaży następujących rzeczy  zgodnie z zamowieniem nr numer  ……………………………………………………………………………………………………………………………

……………………………………………………………………………………………………………………………

*umowy o świadczenie drogą elektroniczną następującej usługi: ……………………………………………………………………………………………………………………………

……………………………………………………………………………………………………………………………

Imię i nazwisko konsumenta:

……………………………………………………………………………………………………………………………

……………………………………………………………………………………………………………………………

Adres konsumenta:

……………………………………………………………………………………………………………………………

……………………………………………………………………………………………………………………………

Numer rachunku bankowego konsumenta do zwrotu płatności:

…………………………………………………………………………………………………………………………….

Podpis konsumenta – tylko w przypadku przesłania formularza w wersji papierowej

…………………………………

…………………………………

Data wypełnienia formularza:

…………………………………

* Właściwe zaznaczyć

 

 

 

 

Załącznik nr 2 - formularz zgłoszenia reklamacji

 

…………………, dnia ……………. r.

(miejscowość, data)

 

FORMULARZ ZGŁOSZENIA REKLAMACJI

 

1. Dane Klienta

Imię i nazwisko

 

 

Adres

 

 

 

E-mail

Telefon

 

 

 

2. Informacje o przedmiocie reklamacji

Zamówienie nr....................................................................................

Towar

(kod towaru/ nr seryjny, nazwa)


 

Data zakupu

 

 

Opis wady

(w tym moment wystąpienia wady)

 

 

 

 

 

3. Żądanie Klienta (w związku art. 561 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny):

nieodpłatna naprawa Towaru

wymiana na nowy Towar

odstąpienie od umowy i zwrot zapłaconej ceny*

obniżenie ceny Towaru*

*Pouczenie: Klientowi przysługuje możliwość żądania zwrotu zapłaconej ceny lub obniżenia ceny Towaru, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy lub usunie wady. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniany lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie naprawił lub nie wymienił Towaru na nowy.

…………………………………………….

(podpis Klienta)

<div id="ceneo-LT2cqi7N0Yg">
Rekomendacje dostarcza <a href="//www.ceneo.pl/;13999-0v" rel="nofollow" title="Ceneo.pl" target="_blank">Ceneo.pl</a>
</div>
<script>(function(w,d,t,a,c){w[a]=w[a]||[];w[a].push({id:'1dd193f9-333e-4158-9f4d-408fe07f9bbc',container:'ceneo-LT2cqi7N0Yg'});if(!w[c]){w[c]=true;var s=d.createElement(t),g=d.getElementsByTagName(t)[0];s.src="//ssl.ceneo.pl/shops/rc.js?accountGuid=677dcd92-cf71-4aee-bd1e-c5d0bea28d8d&"+parseInt(new Date().getTime()/86400,10);s.async=true;g.parentNode.insertBefore(s,g);}}(window,document,'script','CeneoRecommendationWidgetOptions','CeneoRecommendationScriptLoaded'));</script>